WORLD ENERGY OUTLOOK 2019

29 participants

Le Groupe Energie, Infrastructure et mobilité s'associe au Professeur Giacomo Luciani, Conseiller Scientifique du Master International de l'énergie de PSIA, pour vous inviter à la présentation de l'ouvrage de référence annuel de l'AIE qui éclaire les tendances de l'industrie

Nous espérons vous y retrouver nombreux !

____________________________

The annual World Energy Outlook (WEO) is the International Energy Agency's flagship publication, used as a reference by both governments and the energy industry. This year's edition updates the outlooks for all fuels, technologies and regions, based on the latest market data, policy initiatives and cost trends.

A high-level panel discussion with:

• Tim Gould, Head of the Energy Supply Division, International Energy Agency (IEA)

• Marc-Antoine Eyl-Mazzega, Director, Center for Energy – IFRI

• François Kaladiyan, IFP Energies Nouvelles

• Denis Florin, Groupe Énergie, Infrastructures et Mobilités, Sciences Po Alumni.

Introduction by Enrico Letta, Dean of the Sciences Po Paris School of International Affairs (PSIA).

Moderation by Giacomo Luciani, Scientific Advisor of the Master in International Energy, Sciences Po Paris School of International Affairs (PSIA).